CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 25, 2009

Miss Him Soo...Much


Emmm...rindunya pada orang itu (dirahsiekan namanya)

Selalu dapat message ngan dengar suara je. Kalau rindu sangat, send gambar.

Huhuhu...lambatnya nak tunggu dia balik Semenanjung.

Kalau Wawa banyak duit, dah lama Wawa gi Sabah nunnnn jauh di sana.

Huhuhuhu...takpe lah. Rindu itu kan indah.

Wawa pun tak tau la sejauh mana hubungan ni akan berterusan. Wawa pun tak nak mengharap sangat. Kalau Allah tak nak temukan jodoh Wawa dengan dia, takkan Wawa nak ubah takdir plak kan.

Tapi, Wawa sentiasa dan akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan dia kat sana.

Really misssss him. Huhuhuhu

4 comments:

~NurKasih~

salam wawa..
salam ziarah dari kak as,
wa.. rindu2an adik akak nih!! kalau dah rindu sgt tatap lah gambarnya dan lupa doa buatnya..

kak as

salam wawa,

salam ziarah dari kak as,
rindu2an adik akak nih..
bila rindu tataplah gambarnya dan doakan dia.. InsyaAllah..

Oasis

waaaa...ap lagi cik wawa, call him now!

Wawa

~NurKasih~ & kak as :
Hehe...thanks akak. Emmm...nak tatap selalu tak boleh la kak. Nanti angau plak...parah. Hehehe. Tp doa tu memang Wawa tak penah lupa. Selalu ingat. And Wawa akan ingat pesan akak jugak.

Oasis :

Huhuhu...dah col semlam. Ari ni dapat berita cedih plak. nanti Wawa update blog ngan citer terbaru. Huhuhuhu