CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 18, 2009

Netball Netball Netball

7 March 2009 - Sabtu

Aritu aku ada game netball. Game Inter Jabatan. Aku rasa sonok sangat sebab team aku dapat jadi Johan.

Yang buatkan aku lagi tambah seronok, aku bangga giler ngan diri aku sebab dapat jadik Kapten n Coach yang berjaya (giler pun tak giler cam nih). Hahaha. yela...berjaya sebab aku jadik bidan terjun tuk coach bebudak nih.

Tapi aku sedih...aku tak leh nak contribute main tuk game ni sebab lutut aku injured masa men netball tahun lepas. Doktor soh break tuk setahun. Aku ni degil skit. Yang tak di bagi tu la yang aku buat. Dah namanya pun minat. Aku peduli hape. Tapi bila aku dengar kakak2 ni ckap takut aku cacat dimasa akan datang, so aku pun rest la dulu.

And aku gak bangga ngan budak2 aku sebab sanggup n rajin turun training, and menjadi pendengar arahan yang baik.

Lagi bertambah aku bangga bila bebudak yang tak pernah men netball, aku train diorg sampai diorang dah tau rules and step netball. N diorg gak dah berjaya naikan ranking Jabatan aku.

Sonok sonok sonok...hehehe

So, tak sia-sia la sponsor yang kitorang dapat dari Pengurus kitorang merangkap bos kat ofis nih.

Giler sih. Bagi sponsor giler-giler. Baju la, makan minum la. Ape nak lagi. Sume complete.

Walaupun pada memulanya dia tak bape confident kitorang leh menang, tapi bebudak aku tak psycho pun ngan sume tuh.

Bangga Bangga Bangga...

So, layan je la gambar-gambar ni ek.


Bola yang banyak berjasa nih...

Ready...Intro je nih dulu...

Briefing dari kapten merangkap coach tak bertauliah (aku la tu...heheheh)

Girlzzzz Powerrrrrr!!!!

Ni anak didik aku yang paling banyak peningkatan. Dua-dua ni dulu mane tau men netball. Skang aku dah boleh berbangga ngan diorang. Huhuhuhu...adik adik kuuu..


Ni pemain orang harapan kitorang


Aku suka style ni...n gambar ni gak.

Ni orang harapan kedua. Aim n focus Mar..hundred!!!

Penonton yang paling kecik skali. rajin turun padang pepagi bute. Boleh jadi orang harapan satu ari nanti.

Take a breake...have a 100 plus.hehehe


Pose terakhir. Wah..mentang-mentang dah menang...suke korang ek.

Credit to Farah Diana a.k.a Budak Kucing : Thanks for giving ur support to me even though ko tak datang tengok masa ari game. Tapi sekurang-kurangnya masa kaklong training ko rajin tunggu and tengok. Huhuhu...I lap u la Farah n Kucing.

4 comments:

Haula Hati

mujur ad credit kt aku...

muahahahahha~

budak kucing ek??

xpe2...

ak bangga jadi bdk kucing eventhough kucing2 kt umah lari lintang pukang tgk ak...

wakkakakakak~

*bg ak glemer lagi weh...

upload gmbr ak tueh...

weeeee~

dasar gile glemer

lalalalalalaala~

Azzuawawa

This is Mine :

Ko memang...

Giler glamer tahap tak boleh agak2 dah.

Baik kaklong glamerkan diri kaklong.

Ko bukannye nak tulun. Hehehehe.

*ko jgn sentap plak. Kang kaklong yang sentap...ko yang kecut.hahaha

Haula Hati

mengong ko kaklong...

;P

jgn nk sentap2 ngan ak..

ak dh la tgh lapar nieh..
huhuu~

Oasis

wah... meriah!!! cam nak trun joint skali jer. Tp nk bwat cam ner, netball utk pompuan jer. Huhuhu