CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 17, 2009

Aku Sayang Kamu dan Kamu

Rindu menggamit diriku

Ketika hatiku sepi

Saat kau tiada bersama ku


Kekasihku...

Sirna sudah kasih buatku

Tatkala hatimu bukan miliku

Aku berteleku di sudut rindu

Mencari-cari kembali kasih buat diriku


Kasihku...

Jangan sekali kau tinggalkan aku

Ingat janji dulu

Cintaku sentiasa disitu

Akan kekal setia bersama memori rindu



Terima kasih kekasih

Atas kebahagian yang kau pernah beri dulu

Walau hanya sementara

Aku menumpang secebis kasih dari hati mu

Hati yang tulus, menyayangiku dan menyintaiku


Peganglah kata-kataku

Sejauh mana kau dan aku berlari

Sejauh itu rindu dan sayangku akan mengekori.


Kasih...

Aku sayang kamu...

Walaupun kau bukan miliku...

Kenangan bersama mu kan kekal abadi


Ingatlah janji itu...

0 comments: